wilmaolofsson

Alla inlägg under april 2011

Av Wilma Olofsson - 30 april 2011 13:33

städar med högmusik nu åker nog ner på vivsta och handlar med brudarna sen ;)<3

  bilden sen jag och malin va på däckhuset, fan va grymt de va där asså ;D<3

Av Wilma Olofsson - 29 april 2011 17:31

sov hos nora inatt och vi gjorde inget speciellt, typ 2 idag så gick vi ner till en brygga och där såg vi en utter eller nått ;o den va skitsöt och jag ha seriöst aldrig sätt en sån ;P

aja men vi hann inte få en bild på den annars skulle ni fått se, bli inge längre inlägg idag för cornelia vill ha datan och sen ska vi grilla ´så hejjs ;)<33

Av Wilma Olofsson - 28 april 2011 12:13

chacha ;)

snart dra jag till  nora och jag vet inte kommer förmodligen stanna där länge, jag ska ta livmoderhalscansersprutan den andra klockan 4 idag och jag ska inte äta hemma idag för de är typ korvstroganoff och de är de värsta jag vet, till och med värrre än köttfärssås och spagetti :o

så jag äter nog pizza eller nått annat trevligt

aja men hejjs ;)<3


ni skulle fått en jävligt awesome bild på mig men de är nå jävla dampfel på laddauppbildgrejen ;ooo

Av Wilma Olofsson - 27 april 2011 13:05

när jag va i stockholm så satt min mamma och min kusin och snacka med varan och mamma såg hennes ben och ba men du cicci rakar du aldrig dina ben och då hon ba sa hon bland de smartaste jag ha hört i hela mitt liv, ´jag är som gud har skapat mig, även fast hon inte va seriös eftersom ingen i våran släckt är de minsta lilla kristen så menade ju hon ändå de, asså hon mena lixom att varför ska man raka bena jag mena om de va meningen att vi skulle ta bort de så borde ju vi inte fått de från början, hon är 24 nu och ha typ inte raka bena på 8 - 10 år och jag håller fan med henne, asså hon och och jag är så jävla lik på tänkegrejen för jag ha typ tänkt på de där as länge men aldrigt riktigt fattat fören nu så lixom be who you want to be not what others want to see de är ju fan ba löjligt,


this is who I am and I'm not ashamed of it!

  

Av Wilma Olofsson - 25 april 2011 16:37

hejhej ;)

jag kom hem för typ en timma sen eller nått så jag ha ba lega i sängen och kolla på barbie ;)

asså jag fatta inte nån som kan säga till mig varför de inte gå att va inne på bloggplatsen på mobilen de bli helatiden fel säkerhetskod ;o

sur man bli .,.

aja nu ska jag fortsätta se film så hejjs :)<3

Av Wilma Olofsson - 25 april 2011 09:56

hejhej ;)

idag åker jag hem, awesome !

men asså de ta ju typ 5 timmar så om de inte gå att blogga från mobilen som de inte gick igår för de blev nå fel så blogga jag när jag kommer hem :)

ska gö mig klar och packa och de nu så hejjs :)<3

Av Wilma Olofsson - 24 april 2011 20:25

haha okej tecknisk som jag är så fixade jag mobilen (Y)

och jag vet inte va jag gjorde men nu funkar den igen så ni kan smsa nu ;)

Av Wilma Olofsson - 24 april 2011 19:48

kul att man nyss märkte att mobilen är paj, de gå inte att radera sms, inte skicka sms, inte gå in på meddelande och inte ta imot sms fan va iriterad jag bli hoppas de ba är tillfelligt !!!!!   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards