wilmaolofsson

Alla inlägg under maj 2011

Av Wilma Olofsson - 31 maj 2011 08:38

hejhej ;)

sitter och ha matte nu 

så jag håller på att dö av tråkighet ;P
men snart sluta vi och då ha vi 40 minuter hål troja

aja jag ha inget att skriva ville ba uppdatera lite snabbt 

men aja alex hälsa hej ;)

och omg ville sitter och tönta sig med justin bieber, asså seriöst han håller på om honom mer än jag ;o

till och med mer än jag håller på om chris brown, less ja bli ;o

men skit samma nu ska nellie få kolla massa skit för vi dela dator så hejjs :)<33

Av Wilma Olofsson - 30 maj 2011 18:12

hejhej

asså omfg jag håller på att dö om benen ;o

för jag nora och nellie stannade ett tag på skolan för jag skulle städa ur skåpet och nellie va ba allmänt snäll och väntademed mig medans nora gick hem en snabbis

sen sprang vi fram och tillbaka över hela skolan och lämnade tillbaka massa skolböcker och hämtade massa saker så redan då blev de drygt, men sen hade nora glömt sin jacka på maten så hon va tvungen att gå upp dit igen, sen gick jag och nora ba runt på birsta i typ 4 timmar så båda höll på att ramla ihop ;o

aja skit samma nu ska jag kanske slå på one tree hill om ja orka så hejjs 8)

Av Wilma Olofsson - 29 maj 2011 14:55

va på birsta idag och kollade lite med min mamma och min syster :)

  skosnören från skopungten 25 kr :P

 

stick-in skor  från skopungten 149 kr   tygskor från skopungten 249 kr   jesussandaler från skopungten 299 kr   badhandduk från ikea 69 kr

hejjs :)<3

Av Wilma Olofsson - 28 maj 2011 12:29

hejhej :9

jag åker om 4 dagar så jag ha sutte hela morgonen och ladda hem låtar,

så fick ja runaway med kanye west på hjärnan som alltid nu för tiden ;)

haha a så jag laddade hem den och nu kan ja inte sluta lyssna på den,

i love the song !;D

hejjs :)<3


Av Wilma Olofsson - 26 maj 2011 16:51

hejhej :)

kom nyss hem från nora efter en as lång och jobbig dag på skolan mohahaha

och gissa vad, jo jag fick godkännt på matteprovet, 3 poäng ifrån ig !

aldrig vart  gladare för jag va helt säker på att jag skulle få ig men nej jag är så awesome så jag klarade de ! :D

ha inte fått gjort ett ända omprov på hela 7an och nu är de slut på prov innan lovet fan va grym ja är !

aja men nu ska jag äta så hejjs :)<3

Av Wilma Olofsson - 25 maj 2011 20:18

hejhej :)

kom nyss hem från birsta

fick 2 klänningar och en jumpsuit (stavning?xd)

jag blev fett sur för båda klänningarna från hm va slut ;o

men jumpsuiten fick jag iaf :)

och sen hittade jag en annan liten söt klänning som jag köpte :)

den gröna klänningen grån gina köpte jag i rosa isf för den va snyggare ;)

aja sen fick ja lite annat skit också som jag inte orka rabbla upp men men ;)

haha nu sitter ja och äter majs, haha jag ha börja gilla de as mke nu mobba inte ;)

aja nu måte jag gå och ta på mig en tröja

för ja tro mamma sa att nån skulle komma xd

så hejjs :)<3

Av Wilma Olofsson - 25 maj 2011 17:12

omg bara en vecka kvar och såg nyss att askmolnet är borta ! :D

nu känner jag verkligen för birsta och tur så kanske jag cornelia och mamma ska dit efter maten ! :D

här är en av klänningarna jag ska köpa, från gina   dom andra 2 och jumpsuten orka jag inte leta men dom är köpt på hm, kanske visar dom nån annan dag :)

hejjs <3

Av Wilma Olofsson - 24 maj 2011 21:59

hejhej :)

sitter hemma i soffan och skulle precis slå på big brother men tv dosjäveln ha paja ;o

irriterande jag vet, aja men de är ju inte så bra nu ändå eftersom gurkan åkte ut,

haha mamma och pappa sitter breve mig och snackar om vädret, haha vilka gamlingar ;)

de är typ värsta åskmolnet utanför oss så pappa ville inte änns att ja skulle sitta vid datan men de sket ja i ;P

aja men asså fett skön dag imorgon, sovmorgon till klockan 9 sen ha man tyska prov som jag hoppas gå bra sen har lärarna nån studiedag eller va de nu är så vi ska sluta 20 över 11 men tur som man ha så börja ju fysiken då kvart över så 5 minuter fysik är ju ba onödigt så vi sluta 10 direkt efter tyskaprovet för de :D

haha och de bästa av allt är att jag inte ha tyska med nån i klassen utom nora, jag ha ingen lust att va med dom för tillfället bara

hahaha dryg ja är ;)

aja nu ska jag stänga av datan så inte blixten slår ner ;)

hejjs :)<33

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24 25 26
27
28 29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards